Önskestövlar

2kommentarer

Förra året, önskade sig Elliot röda gummistövlar.
Och vi hade väldigt svårt att finna det, så därav, en hel höst utan röda gummistövlar.
I somras fann jag röda gummistövlar i en butik och köpte dem på en gång
Elliot blev överlycklig och i flera veckor, även när det var strålande sol, skulle han bära dem, t.o.m sova med dem.
Han var så glad, så glad :)
Igår,i regnet, tog han på sig gummistövlarna.
Eller så som han sade;
- Mina Önskestövlar.
- Vad är det för något, frågade vi?
- Mina Önskestövlar....Mina röda gummistövlar som jag önskade mig i ett helt år. Om man önskar sig något riktigt mycket, så blir det av.
Vi pappor, log gott och kramade honom ordentligt.
" When you wish upon a star"
 

2 kommentarer

Christina

24 Sep 2012 13:21

Underbar kommentar! Klockren!

Christian Thomasson

09 Oct 2012 11:05

Vilket fint inlägg och fin bild! Snyggt med röda gummistövlar!

Kommentera

Publiceras ej