Elliot är som Emeil i Lönneberga

1kommentarer

I morse stod jag i duschen.
Emelie kom inspringandes och sade att Elliot hade fastnat och grät.
Naken och genomblöt, sprang jag ut ur duschen.
Där, mitt i köket, fann jag min son, som stoppat in huvudet i sin stol och på något vis fastnat.
jag fick panik och själklart fann jag inte IKEAnyckeln som befann sig längst ner i vår verktygskista.
Elliot stod bara där, först glad och busig i ögat och sedan, allt mer förtvivlad och ledsen.
Efter 10 minuter, fick jag upp stoljävlen och vi förenades i gråt och kram.
- Elliot, inte göra så, det är farligt och dumt, sade jag.
Och Emelie, upprepade vad jag sade.
. jag lovar, sade Elliot och darrade med undelräppen.
Min lilla Emil i Lönneberga:)

1 kommentarer

Tristessa

06 Apr 2012 01:57

Ajajaj ush vad jobbigt för er båda, jag blir lite lätt panikslagen av likande saker, mitt äldsta barn fastnade på något vis i sin säng mellan nån bräda. Tror nästan jag hade kunnat bända sönder den där och då om det inte lossnat tillslut.

Kommentera

Publiceras ej