Här går det framåt:)

3kommentarer

Lycka för mig just nu är att känna någon smärta.
Är så kraftig smärtlindrad.
Lycka för mig just nu är prutta ut all luft från operation.
Lycka för mig just nu är att jag tagit mig över den psykiska barriären och druckit en halv liter vätska.
Lycka för mig just nu är att komma upp 2-3 gånger om dagen, sitta på sängen, på stolen och promenera lite.
Lycka för mig just nu är att vi nog kanske har sålt vår lägenhet
Lycka för mig just nu är att det faktiskt känns som att det går åt rätt håll.
Lycka för mig just nu är att jag har världens finaste familj och vänner som stöttar mig.
Lycka för mig just nu är att jag är på bättringsvägen och att jag har så mycket att kämpa för.
Mina barn, jag gör det här b.la. för er.
Anders, du är en inspiriationskälla.
Mamma och Pappa, ni är fantastiska, som alltid ställer upp, i ur och skur.
Rita, som alltid finns där, som man kan ringa mitt inatten och hon kommer.
Och mina alla nära kära vänner.
Lycka för mig just nu; är att få leva...

3 kommentarer

anna

17 Sep 2010 11:50

Men hjärtat! Ska du aldrig bli frisk?

Blev alldeles rörd när jag läste det här.

Man borde uppskatta mer i livet! Alla borde det. Bara att få leva är ju, som du säger lycka! Även för den som är frisk!

Tusen kramar till dig!

Hälsa din fantastiska man och krama om dina små från mig!



Anna

Siri

17 Sep 2010 12:30

Vad härligt att höra! Jag träffade din man i Flemingsberg C när han åt sushi till lunch! Det var kul att få höra hur då mår. Hoppas du snart får skrivas hem och börja vägen tillbaka till ett vanligt liv!

Trevlig helg önskar

Siri

Anna

17 Sep 2010 12:36

Önskar dig lycka till i ditt tillfrisknande. kram

Kommentera

Publiceras ej