Fokuserad....

1kommentarer

Nej, jag lever, det är lugnt, men tack för omsorgen och tanken.
Anledningen till bristen av nya inlägg, är för att jag är fokuserad.
Fokuserad på att bli frisk, läkning och att leva.
Fokuserad på att söka jobb.
Fokuserad på att packa, rensa och sortera inför vår flytt som går av stapeln om mindre än 3 veckor.
Fokuserad på att räcka till, inte bara som medmänniska utan som pappa och äkta make.
Fokuserad på att upptäcka nya sidor hos mig själv, genomgår en enorm transorformering, vet inte vart det slutar.
Fokuserad på att faktiskt ta vara på varje dag.

1 kommentarer

Pia

21 Oct 2010 09:44

Jag önskar dig en riktigt härlig höst med nya mål främst läkningen för en glad och välmående pappa = glada och välmående barn.Flytten kommer gå som en dans,sen tycker jag att ni hela familjen tar en lite mini tripp till det stora landet over there för en sammla nya krafter för kommande året.

Kram

Kommentera

Publiceras ej