Ett steg fram, två steg bak.....

8kommentarer

4 veckor!!!
Snart ha det gått 4 veckor sedan jag åkte in akut med ambulans,  nte klokt.
Det börjar dock kanske vända lite på sig. Provsvaren blir bättre, min andning är i gång, alla röntgenbilder jag gjort visar framsteg.
Vissa dagar mår jag mk bättre, vissa dagar mår jag sämre
På kvällarna får jag alis feber, minst 39.2
Handlar om att jg fortfarande har infektion i kroppen och vätska i buken.
Snart ska vi även gå vidare och se hur hålet i magsäcken har läkt och om magsåret är borta...
Försöker tänker goda tankar;
Min underbara Anders och mina fina, glada barn, hur mycket jag älskar dem.
Mamma och Pappa som vairt uppe på sjukhuset varje dag, fastän jag vet hur svårt han har för sjukhus.
All släkt och vänner som hjälper till, med logistik, planering och underlättar för Anders.
Alla fina sms från vänner på mobil och på faebook.
Ja, jag har mycket att se fram emot, kommer bli en lång väg tillbaka, men dag för dag.
Yes, i can do this :)

8 kommentarer

Lina

27 Sep 2009 10:50

Härligt att det ser ut att vända nu, hoppas du blir helt bra snart så du kan åka hem t din underbara familj.



många varma kramar

Mia Th.

27 Sep 2009 11:31

JA!!!Äntligen en liten gnista. Så skönt att få se att du okände vän är på väg upp på banan igen! Du har ju mycket att kämpa för....

Hos mig har vi haft en jobbig valpning men nu mår mamma hund mycket bättre. Och valparna växer för var dag.

I dag är en bra dag;-))

Mia Th.

Amanda

27 Sep 2009 14:55

Klart att du kan!



Många kramar

Amanda

Jeanette från Sundsvall

27 Sep 2009 21:51

Roligt att läsa att du mår lite bättre iallafalll. Förhoppningsvis så har alla bakslag gjort sitt nu så att du snart får åka hem till Anders och barnen igen.

Krya på dig kramar från Jeanette

marianne

28 Sep 2009 08:56

Jag kan bara hoppas att du snart har kryat på dig och sedan tar det lugnt och bra med din återhämtning!

ros

Mia

28 Sep 2009 13:03



Yes you can ! :0)



Snart snart får du komma hem !



Vi har legat inne med vår lillskrutt en del och vet hur jobbigt det kan vara emellanåt . Hoppas du har en bra personal som tar hand om dig och

Hoppas jag får se dig snart i parken :0)



och du ..hojta till om ni skulle behöva ngt . Anything ! Vi finns på andra sidan gatan :0)



Kramar i massor



Mia



Johan

28 Sep 2009 20:16

Håller tummarna för att det går spikrakt uppåt från och med nu! Kämpa på och se fram emot när skiten är förbi. Kramar

sonia

29 Sep 2009 10:09

Nu ser det ljust ut, hoppas bara du har tålamod att ta det lilla lugna.Jag är ett gaypars mamma,Magnus o Mikko, som skriver till dig. Jag har följt dig under ditt sjukdomslopp och har varit orolig när du inte bloggat. Har pratat med Magnus ett antal gånger och han har berättat hur det varit.Jag vill med hela mitt hjärta att allt skall bli bra så du kan komma hem till dina gulliga barn och din man.

Kramar från Sonia

Kommentera

Publiceras ej