Tyvärr.....

4kommentarer

igår morse mådde jag mycket bättre, och sedan helt plötsligt drabbades jag av frossa, hög feber och skakningar.
Dagen innan, hade man opererat bort två plaströr som hjälpte till att stötta upp magen.
Det visade sig att jag fick en blodförgiftning och hade feber på 41.2 så jag fick åka ner till intentivvårdsavdelningen....
Nu är jag åter på avdelningen och mår mycket bättre....
Nu ska man bara döda den där jälva bakterien med stark antibiotika, så jag blir helt frisk.
Annars är magen helt ok, inget läckage och magsåret verkar ha läkt fint och jämnt......
Saknar mitt hem, min man, mina barn, min vardag.
Nu har jag legat här på Södersjukhuset i 2 månader.....2 månader....
Inte klokt...........
Men, är på bättringsvägen...........

4 kommentarer

Jag

22 Oct 2009 15:03



De verkar aldrig ta slut...Du drabbas av nya saker hela tiden...Jag skulle ha blivit galen för länge sedan...



Hoppas detta var de sista... Krya på dig

Lina

22 Oct 2009 19:36

men herregud ska de aldrig ta slut, 2månader det är ju ofantligt länge:( hoppas du får åka hem snart till din underbara familj o bli omhändertagen där istället för på ett tråkigt sjukhus. kram

anna

23 Oct 2009 10:51

Jäklar vilken otur..Hoppas det vänder snart så att du kan komma hem. Din man lär få stanna hemma ett tag tills du är stark igen. Man undrar varför sånt här händer när livet är som bäst....Jag hade blivit knäpp av 2 månader på sjukhus,, tänker på dig/er..Kram från Malmö.

Amanda

23 Oct 2009 19:21

Ska det inte ta slut med elände snart?



Jag hoppas verkligen att du snart är på benen, om än lite skakiga, för att ta dig hem till familjen som längtar efter dig!



Kramen

Kommentera

Publiceras ej