Hemma i Stockholm igen....

4kommentarer

1 1/2 dygn senare är jag och Elliot åter hemma från Göteborg.

Det har varit två fantastiska dagar, fulla av vänner, fika, melodifestival och återigen vänner.

Tack Catharina och Världskulturmuséet för att jag fick komma idag och föreläsa om min och mannens surrogatresa.
Ca 40 personer närvarande och tog del av vår berättelse, med efterföljande frågor och samtal.
Några stannade kvar och vi fortsatte med frågor.
Det var super roligt att träffa er alla, en tjej hade kommit dit, bara för att få träffa mig, bara för att hon läser bloggen, Roligt:)

Efteråt var jag på så bra humör, så jag inhandlade en ny vårjacka i storelk medium, sådan lycka, efter att ha legat på storlek XXL i flera år:) Glädjerus...

Elliot klarade x2000 resan bra hem, han sov för det mesta och fick två flaskor och verkade förnöjd.

Skönt att åter vara hemma.....

Hmm, kanske jag skulle skriva en bok om vår historia:)???

Kram och God Natt....

4 kommentarer

Anna

17 May 2009 22:00

Tycker absolut att du skaskriva en bok om er historia. Både för barn och för vuxna..Kram från Malmö

Karin O

17 May 2009 23:18

Jag är glad att jag hittade hit! Håller på med en tecknad bloggserie om graviditeter, och saknade gaymännens perspektiv. Nu skall jag läsa in mig på surrogatskap och försöka teckna något om det!



gravidserier.blogg.se

marianne

18 May 2009 08:42

Ja, den boken kommer att bli mycket intressant för ALLA. jag själv har saknat kunskap om gaysituation och barn. Boken kan göra stor nytta!

Lina

18 May 2009 09:35

Härligt att allt gick br apå er lilla resa, tycker oxå absolut tat ni ska skriva en bok, tror den skulle sälja superbra!!!

Kommentera

Publiceras ej