Rapport från ultraljudet

2kommentarer

Mobilen ringde.

Surrogatmammans namn stod i displayen.

Mitt hjärta stannade och såg för mitt inre, hur vi slänge oss på planet om två timmar och kommer fram coh barnet redan är fött.

hjälp, har vattnet gått, tänkte jag.

- Hej, sade hon glatt.

Hon hörde att jag var ganska stum och smifnittrig, som en liten flicka, i telefon.

Jag hade totalt glömt bort att hon skulle göra ultraljudet i morse, så stressad är jag...

Allt är bra, barnet ligger fixerat och redo. Väger ca 3300 gram..... Bra hjärtslag och allt ser fintfint ut....

2 veckor kvar......

underbart.... 

2 kommentarer

flickrummet

26 Mar 2009 13:33

Åh vad spännande :) (brukar läsa här och numera blir det ju nästan dagligen :) ) Vad roligt det kommer bli för er! Snart dags.

Linda

26 Mar 2009 20:12

Unerbart samtal, är så glad för eran skull att det snart är dax och önskar er en underbar sista resa mot erat 2a barn..Kram i massor på er

Kommentera

Publiceras ej