15736 steg

2kommentarer

Inför midnattsloppet som jag ska springa (läs, jogga eller krypa ) har jag börjat träna. Jag powerwalkar nästan varje morgon, 4 km och sedan gör jag en massa armhävningar och situps när jag kommer hem

Har fått med mig mannen med, så vi peppar varandra.

Fann en gammal stegräknare i en låda som jag börjat använda. totalt har jag idag promenerat 15736 steg och det känns mycket bra.

Efter träningen i morse, så gjorde jag mig i ordning och åkte sedan in till stan, och promenerade runt med Elliot. Vi mötte upp mamma som bjöd på lunch på en underbar restaurang . Där passerade några vänner som jag inte sett på ett tag, så jag snackade lite med dem.
Sedan gick vi hem till mamma och mannen och emelie anslöt sig, så käkade vi middag.

Nu är vi hemma, barnen sover, vi har hyrt dvd och dricker rosévin. Och använder underlägg för glasen på vårt nya soffbord, med glasskiva. Tantigt va:)


2 kommentarer

marianne

11 Jun 2009 21:32

midnattsloppet låter stort, hur orkar du?

Ha en trevlig kväll! nejdå inte 'tantigt' utan praktiskt med underlägg..:o)

Anna

12 Jun 2009 10:15

Riktiga svennisar ha ha ha..men det e ett mysigt och tryggt liv att vara svenne....I Malmö är det ett riktigt busväder,,känns mer som oktober än juni. Ha en underbar dag..kram från Malmö

Kommentera

Publiceras ej