SCHLAGER....

3kommentarer

Sedan flera år, är torsdagen under Prideveckan, lltid schlagerkväll. Internationella artister som uppträder, ca 15 000 glada bögar, flator och alla däremellan och strejta, festar loss, partar, dansar och sjunger

Så, även i år.

Fin kväll, fin stämning.

Bra artister såsom;
Alcazar
Sarah Dawn Finer
Shirley Clamp (som även var en lysande värdinna för kvällen)
Lilli och Sussie
Velvet
Yohanna från Island
Sahelene
Maria från Norge I LOOOOVE HER
Magnus Carlsson
Och fler som jag inte kommer på.

kvälen avslutades med Alexander Rybak och hans fairytale.
Jublade hade inga gränser, då regnet öste ner och avslutade schlagerkvällan de sista minutrarna.

Barnvakterna hade gjort ett bra jobb med elliot och emelie och allt har gått bra

mannen och jag är lyckliga.

Priden, som en firmafest för regnbågsmänniskor:)

På lördag, går jag, Emelie och några killar från surrogat.nu i paraden. 
Vinka åt oss vet ja.

kraaaaaam

3 kommentarer

anna

31 Jul 2009 10:05

Dessa personer som uttalar sig är inget att bry sig om, ni har många som är för er, många som tycker att ni är fantastiska. Det viktigaste är kärlek och trygghet, det har inget med varken kön eller sexuell läggning att göra.... fortsätt sprida ert liv och era erfarenheter,,tillsammans är ni starka. Det är människor som ev lider brist på kärlek och trygghet som inte vet bättre. Kram

Nettan

31 Jul 2009 11:06

Jag önskar jag kunde vinka, men jag får göra det hemifrån istället! Ha en underbar dag!

Amanda

31 Jul 2009 22:13

Jag vinkar till er i tanken!

Kommentera

Publiceras ej