Nya vänner och Pappafika......

0kommentarer

I lördags, var vi ute på Djurhamn på Värmdö, hos nya vänners landställe. Det är härligt att ibland få nytt blod, nya gemensamma vänner.
Det är ett killpar, som är urgulliga och som vi lärt oss att tycka om väldigt fort:)
Utanför ösregnade det, medan vi satt inne, framför brasan och mös. Emelie sprang runt inne och lekte som bara den.
Mot eftermiddagen till, klarnade det upp och vi fick ut till havet och insjön. Så vackert och fint väder.

Emelie var så trött av lantluften, så det var inga problem att lägga henne eller Elliot, de sov så gott.

Så, vi grillade och det dracks vin, likör, pepparshots och ja, vet inte allt vad som serverades. Jag och mannen blev lite runda om fötterna. Inte så ofta vi dricker och inte så ofta vi heller kommer i säng vid 1 på natten.

Vi spelade även ett frågespel som hette Intim, där man skulle svara på frågor. Jag sorterade ut de mer djärva frågorna:)
Helt ok spel och jag lärde mig faktiskt en eller två nya saker om min man, och han om mig:)Intressant.... Och vi paren lärde oss mycket om varandra, intressant. 

Nåja, det var en underbar lyckad kväll och killarna är superfina och vi vill gärna fortsätta hänga med dem.
Hoppas dem vill det med oss md:)


Igår, hade turen kommit till mig och mannen, att bjuda på pappafika.

En trevlig tradition sedan 3 år tillbaka med dem som vi umgås privat med i surrogat.nu, att för dem som blivit pappor, står för sensommar fika.

Igår var vi totalt 13 personer, pappor, blivande pappor och kanske på gång pappor, som fikade hemma hos oss. så mysigt och bra för folk att networka.





Kommentera

Publiceras ej