Loppis

8kommentarer

I morse, vaknade vi på strålande humör, dock för lite sömn och en Emelie som envist kommit in till oss fem ggr och ville sova bredvid oss. Lika envist gick jag in med henne igen och lade henne, och hon somnade om.... 
Vid fem i morse gav jag upp, och då fick hon somna mellan oss, och jag klev upp och gjorde mitt morgonkaffe och kollade på rymduppskjutningen.
Surfade runt och såg att det skulle vara loppis på Bondegatan idag.
I och med att jag har gått ner 42 kg, så behöver jag en ny garderob och har inte råd att handla så mycket kläder på en gång i affärer. Så, detta blev ett super tillfälle.....
Hela familjen åkte in till stan, köpte 1 kg majskolvar för 30 spänn och sedan följande;
Till mig, i storlek MEDIUM, fann vi, för 20 kr styck, jeans, några tshirts, tröjor och en Gant höstjacka, till Emelie fann vi byxor, tjockare tröjor och tshirts, regnställ, en vinteroverall, en tekanna, några bullar på köpet, leksaker till emelie. Allt detta för 500 spänn. Allt var rent, snyggt och fräscht och jag bara njöt av handla i storlek medium
So long, storlek XXXL.......
Sedan mötte vi upp några vänner och fikade med dem....
kvällen avslutades med några glas Martini Asti med grannarna och mörkt choklad.
Jag har varit så superlycklig över denna dag:) 
Det bästa var att ha en heldag med HELA familjen, det var länge sen.
jag älskar oss så mycket:)

Jag för ett antal kg sedan....     Och så här ser jag ut nu!!!!






8 kommentarer

Mia

30 Aug 2009 06:28



WWWOOOW !!



Vilken resa du har gjort ! Fantastiskt :0)



Fortsätt älska varandra och njuta av livet ( som ni verkar göra så himla bra )



Kram från grannen



Mia

anna

30 Aug 2009 18:39

Är det verkligen samma man??? Gud vilken skillnad..Du ser väldigt mycket fräschare ut idag,,en helt annan man. Ha en bra söndagkväll, kram från Malmö.

Marlene

30 Aug 2009 21:27

Så jäkla snyggt jobbat! Men det är dyrt att bli smal :-) Men kul!!! Blire maraton nästa år eller :-)

Stefan Falkelind

30 Aug 2009 21:56

Vilken otrolig skillnad nu:)

Lisbeth

30 Aug 2009 23:36

HAlledar vilken skillnad =) Ett jättestort grattis till allt.

Christina

31 Aug 2009 09:34

Grattis!!!! Vilken bedrift!

Johan

01 Sep 2009 13:55

Synd att vi inte sågs på loppisen. Kan det stämma att jag sett dig i TV?

Carola

03 Sep 2009 17:45

Hej !

vad har du gjort för att nå den nya vikten ? Någon särskild metod ? Stoooor skillnad ju ! Grattis !

Kommentera

Publiceras ej