Dont cry for me Argentina......

1kommentarer

Jag älskar musikaler, som många av er vet....
Musikalen "Evita" är en av mina favoriter och jag fullkoligt älskar musiken.
Vet inte hur många gånger jag föreställt mig se Plaza de Mayo, se Evita Perons balkong och besöka hennes grav.
Maken min, har bott Argentina och en av hans drömmar var att han och jag skulle åka tillbaka dit och besöka han "hemland".
Nu, visade sig turen, att jag ska åka dit med mitt arbete i en vecka, avgång ikväll.
Vi ska spela på en av Argentias störtsa teaterfestivaler och jag följer med som representant.
Spännande det ska bli.
Här ska det jobbas.
Ätas assados.
Se alla fina kulturvärden.
Blanda business och pleasure:)
När jag lämnade barnen idag på förskolan, kändes det tungt.
Då jag hade stängt grinden och vände mig och gick därifrån, brast det för mig.
jag kunde inte hålla mig och tårarna bara rann ner för kinderna.
Mina älsklingar.
Mina små gull.
Oj, vad jag kommer sakna dem.....

1 kommentarer

Carola

10 May 2012 00:18

Oj, den skulle jag vilja se : )

Kommentera

Publiceras ej