Lycka....

2kommentarer

Lycka är att se mina barn, efter nästan en veckas frånvaro.
Hörde deras springandes fötter i korridoren och deras skratt ekade mellan väggarna.
De slängde sig om mig, pussade och kramades.
Emelie var mest intresserad över alla slangar och ville se min mage som återigen blivit karvad i.
Vi satte oss i tvrummet och jag blev så glad över att få återförenas med barn och make.
Sedan kom mamma.
Och sedan kom min bror min sin mellanson, som flugit hela natten från New York.
Jag blev superglad av att se dem,
Men bakom dem, kom en överraskning till.
Min brors äldste dotter, som är 6 år.
Värsta överraskningen, han hade inte sagt något till oss att han skulle ta med henne.
Så jag blev super glad....
Vi satte oss i ett annat rum.
Barnen lekte, lekte och lekte.
Skrattade och hade hur roligt tillsammans.
Åldrarna på barnen är 2, 3 1/2,4 & 6 år.
Så de är alla i samma ålder, helt underbart.
Jag var så glad, satt bara och njöt av att få se kusinerna leka med varandra, förenade.
Tårarna rann.
Min älskade bror.
Min älskade mamma.
Mina älskade barn.
Mina älskade brors barn.
Min älskade man.
Min familj....
Lycka...
Jag har ganska ont, men det läker på bra och alla värden håller på att vända.
Det visade sig vara en mycket svår och sjuk gallblåsa.
Dag för Dag

2 kommentarer

Jeanette från Sundsvall

16 May 2011 00:58

Jag blir så varm i hjärtat av att läsa om din Lycka. Livet är rätt orättvist i bland, du som gått igenom så mycket redan.

Om du har tråkigt där i sjuksängen kan du ju surfa in på min blogg och läsa om mitt äventyr i Canada.

Krya på dig! Kram

Anna

17 May 2011 13:45

Krya på dig. Min dotter tvingades att ta bort sin gallblåsa för 1 år sedan, hon var då 14 år. Hon mår bra, man klarar ju sig utan den. Dock har hon fått lite grus i gallgångarna som gav henne kramper. Men det finns medicin för det så nu mår hon bättre igen. Hoppas att du snart är på benen igen. Kram

Kommentera

Publiceras ej