Jobbannons....

0kommentarer

Från den 3e Januari 2011 står jag återigen till arbetsmarknadens förfogande på heltid.
Jag, utbildad vid Dramatiska Institutet teaterproducentlinje,
frilansar gärna med korta och längre uppdrag.
Produktionsorganisation är något jag är bekväm och även att arbeta under eget ansvar.
Budget, planering, projektledning, marknadsföring och pr, är något jag kan och tycker väldigt mycket om.
Jag fortsätter gärna att arbeta inom teater,kultur,dans,opera,musikal-fältet,
men är även öppen för andra förslag och instanser.
Kanske event eller tv? Eller varför inte inom hotel?

Mina verktyg som producent/projektledare/produktionsledare/regiassistent, är något jag alltid kommer ha med mig och som jag lätt kan anamma inom andra verksamheter.
Att jag är kreativ och kan hålla många bollar i luften är en självklart.
Likaså att ge god service, ledarskap och att hålla hög kvalité på mitt arbete.
Ser helst att arbetet är inom Stockholm eller pendelavstånd till andra städer i området.
Om du eller någon har en ledig tjänst, vänligen kontakta mig, så kanske vi kan ta det därifrån.
Rekommendationer och cv finns vid intresse.
Varför inte börja med en fika?

Kommentera

Publiceras ej