SJUK.....IGEN.......

3kommentarer

Jag blir tokig, nästintill galen...
Jag har blivit dålig igen.
Min vätskeansamling som legat inkapslad runt mjälten i månader, har nu, efter flera månader börjat vandra. På vänster sida av revbenen, har jag nu en stor klump/knöl/bula. Den blir bara hårdare och rödare för varje dag. Och jag har sååååå ont. Åkte in akut i onsdags och fick göra en röntgen. På måndag ska man operera bort det, d.v.s. sätta in ett dränage och tömma skiten. Känns som om jag har en alien inuti.
Är så trött, ledsen och återigen trött. Vet inte hur länge till jag orkar fortsätta. Det tar så enormt mycket kraft, ork och energi. Ett steg fram, sedan flera steg tillbaka. Vad som dock är bra, att man nu kan försöka få bort vätskeansamlingen, något man inte kunnat gjort förut. Så, även om det är tråkiga nyheter, är det ändå goda nyheter.
Men det suger att återigen vara sjukskriven, jag som älskar mitt arbete.
Nåja, dag för dag.
Igen.
Håll tummarna för mig i morgon.
idag skiner solen, ska droga ner mig lite och så ska Emelie få gå på bio för första gången och se Alfons:)
Ha en fin söndag....

3 kommentarer

Amanda

21 Mar 2010 07:46

Hur bra som helst att de kan ta bort vätskeansamlingen :)

Då slipper du släpa runt på den sk:ten i magen. Bättre att de får ta bort eländet.



Igår såg jag de första gröna grästuvorna, snart kommer tussilago o vitsippor. Tänk vad barnen kommer att kunna njuta av blommorna och av sina fina pappor!



Lycka Till!

Lina

21 Mar 2010 09:17

Gu va tråkigt att läsa detta, när ska det ta slut, förstår om du inte orkar länge till måste ta massor på krafterna verkligen tur tat du har din älskade familj iaf som alltid finns där för dig, massa lycka till kramar

Ulf Linder

21 Mar 2010 15:07

Läser ofta det du/ni skriver. Hoppas det går bra för dig och att du slipper vara sjukskriven.

Kommentera

Publiceras ej