Oslo - dag 2

0kommentarer

Igår tog jag en lååååång frukost på hotelet och hade sedan möte med min chef, där vi igenom tusen och en saker inför premiären, samt annat smått och gott.
Därefter promenerade jag längs Akers brygga, så fint nere vid vattnet. Handlade lite utstyrsel inför premiären:) Det är så roligt och handla när man har en helt ny storlek i kläder:)
Åt lunch med världens finaste Therese, en av mina närmsta vänner. Hon har bott i Oslo i snart 6 månader och både jag och Anders har saknat henne så..... Glädjande nog flyttar hon tillbaka till Stockholm i slutet av April, hurra :)
Så, vi snackade och uppdaterade varandra och bara var. Så skönt, mysigt och trevligt.
Sedan gick jag till hotelet och vilade lite och efter det hade jag ett annat jobbmöte med ev en framtida kollega:) Mer än så kan jag inte säga än..... Men, det var ett bra möte, så vi får se vart det kan leda.
Wenche, en väninna till mig, som gick i samma klass som jag på Dramatiska Institutet, mötte upp mig med hennes man och deras 5 måanders kille, Myhr. Så  söööööööööööt:)
Tog särefter spårvagnen till teatern och sedan vart det premiär, med en fantastisk buffé och god stämning. Och tal, tal, tal och presenter. Det var en mycket lyckad premiär och allting landade precis där det skulle landa.... Jag är så stolt över regissören, skådespelarna och resten av det konstnärliga teamet.
OM 5 minuter ska jag ha ett möte med min turnéledare och sen, äntligen, flyger jag hem. Saknar barnen och Anders som en tok. Har pratat med dem flera gånger om dagen. Emelie tittar tydligen märkligt på telefonen då hon hör min röst, men ler och blir glad, rapporterar Pappa Anders. OM några timmar är hela familjen samlade:)
Det tar verkligen på krafterna att resa och släpa sig fram och tillbaka som jag gjort i fem dagar.
Denna vecka ser ut som föjande;
Måndag- ledig
Tisdag & Onsdag - arbeta
Torsdag - Fredag Kurs med övernattning me djobet
Lördag - Helsingfors och premiär
Söndag Helsinfors och viktigt möte med arbete
Måndag - Karlstad och Sverigepremiär på min föreställning
Blir helt matt bara jag tänker på det. Men, det är roligt och jag älskar mitt arbete.
Men kommer återigen sakna min familj..... Men, det är så som det är. Snart lugnar det ner sig.
Ska planera en weekendresa framöver, bara jag och Anders, utan barnen, tror vi behöver det, bara han och jag:)
Ha en fantastisk söndag.

Kommentera

Publiceras ej