Underbar Midsommar....

4kommentarer

Efter att i flera år ha varit värdar för midsommarfirandet, kände vi att efter allt vi gått igenom, orkade vi inte.
Så, vi inväntande inbjudningarna.
Och dem kom.
Inte så många som jag hade hoppats på, men några få i alla fall:)
Vi valde att fira med ett underbart killpar, ute på deras fantastiska landställe ute på Värmdö, nästan längst bort.
Det var helt magiskt.
Så mycket kärlek.
SÅ mycket god mat (ja, jag tuggade och spottade, men fick i alla fall smaken av maten)
Så mycket fint sommarljus
Så fina vänner och fin atmosfär.
Det är underbart att relaxa och liksom bara vara.
Emelie dansade midsommarstång för första gången i sitt liv.
Elliot var så fin i midsommarkrans.
Gungan som hängde i trädet, gungades nästintill hela j-vla tiden:)
Efter två dagars underbar lantluft, åkte vi tillbaka till stan, sadlade om och packat.
I morgon drar vi till landet i några veckor.
Ska se om jag kan snålsurfa på grannens nät, annars ska jag se om jag kan fixa mitt mobila bredband.
Hoppas ni haft en underbar midsommar.
Kram till er alla.
Förresten, vad ska i göra i sommar?

4 kommentarer

Lina

28 Jun 2010 07:01

Va fina ni är alla 4:)

vi drar idag t danmark me min bror o hans familj till lalandia i rödby kommer bli kanon:)

trevlig sommar

Nettan

28 Jun 2010 07:53

Åh vilka underbara bilder! Här blir det lite resor till Umeå och till Vadstena där vi ska njuta för fulla muggar! Ha en underbar sommar ute på landet!

Amanda

28 Jun 2010 11:25

Vilka små gullungar!

Härligt att ni hade en fin midsommar och kunde njuta.

Ha nu en underbar vistelse på landet!

Marie

30 Jun 2010 20:52

Fina bilder med sommarstämning

Kommentera

Publiceras ej