MMmmmmmmmmmU...

0kommentarer

I dag är andra dagen på raken, som Emelie inte sov lunch.
Vilket glädjer oss enormt, för det tar bara 5 minuter nu att lägga henne på kvällen.
Bilresan genom landskapen med slutdestination Östergötland gick superbra.
Emelie älskade sin "dator" (nya portabla dvdspelare). Hon kollade både på Bamse och Nalle Puh.
Elliot sov nästan hela resan.
Barnen älskar att vara här på landet, det är så vackert, och kossorna står nära och betar.
Barnen är helt fascinerade.
Nu sover dem, jag och anders tittar ut över den mest fantastiska solnedgång vi har sett i Sverige.
Så vackert.
Snart naklas ett parti Yatzt ( som jag köpte i lanthandeln för 19 kronor, det fanns en massa andra fantastiska fynd man kunde göra, men haye dock inte orken att inhandla dessa)
Kanske gör jag ett nytt försök i morgon, efter alla har badat i sjöni morgon.
Nu har jag en kossa som står och stirrar på mig, 5 meter från mig.
Hjälp, Lite läskigt.
Föredrar dem mest som hamburgare faktiskt.
P.s. Jag är verkligen en stadskille, men det luktar gott med dygnan.
Känns som om vi är på landet.
Just det, och det är ju det vi är....
:)

Kommentera

Publiceras ej