Livet fortsatt på paus.

5kommentarer

Har nu fått svar från min kirurg.
Och tyvärr visar det sig att såret i magen, återigen läcker och har gått upp.
Vi är helt förkrossade, ledsna och förtvivlade.
Detta innebär att det blir en ny operation augusti/september, men en mycket större och mer avancerad operation.
Om allt går som det ska, så kommer jag vara borta ca 6-8 veckor, inklusive sjukskrivningen i hemmet.
Det känns.....helt jävla orättvist:(
Jag hade så sett fram emot att få göra en utomlandsresa innan jag skulle börjat arbetat.
Att få hand om Elliots inskolning på dagid.
Att få börja arbeta gen.
Istället blir det återigen en höst med prover, röntger, narkos och slangar och sjukhus.
Känns supertugnt just nu.
Klart vi kommer ta oss igenom detta, men för tillfället är vi jävligt ledsna och knäckta:(

5 kommentarer

Lina

23 Jul 2010 07:48

Gu va ledsen jag blir när jag läser detta, trodde verkligen och hoppades in i det sista att det hade läkt:(, hoppas av hela mitt hjärta att det går bättre med denna operationen och att du blir frisk efter detta, det är ett måste, ni är såå värda det!!

pia

23 Jul 2010 10:27

Tänker på er en bamse kram er alla

Marie

23 Jul 2010 11:13

MEN DET ÄR JU FÖR HEMSKT!

Hur..kan det vara så?...

Surromamman

23 Jul 2010 21:15

Åh, nej... detta var inte vad jag hade räknat med för er i höst. Tänker på er alla fyra!



KRAM

Tudorienne

25 Jul 2010 22:22

Ni har mina sympatier! Hoppas att det här ska vara över och att du blir frisk snart! Kram.

Kommentera

Publiceras ej