HAPPY PRIDE!!!!!

1kommentarer

I alla år som jag kan minnas, har jag alltid på ett eller annat sött medverkat inom Pride,
Var det inte för RFSL UNGDIMSFÖENINGEN BHUS, så har det varit för WWW:SURROGAT,NU
Kommer ihåg hur mitt förslag mottages med jubk att medverka i Proide garden och informerade om surrogat,. Super skojigt och väluppskattat och det fick igång flera proscesser våde i USA och Indien, med oar som faktiskt kommit hem sina surrigatbarn, En underbar känsla för våra medlemmar.
Men så i år, är jag då jag återigen sjuk och har knappt några krafter ork kvar,
Så, efter väldigt motstånd och tjat från mina familj, har jag nu fått en väska oackad med choklad som jag kan suga mig i, varma kläder, en filt strandsstol,kuffr ixh kamera.
På så vid, kommer jag kunna se paraden, jag har varje år gått den, men som sagt,  i år, orkar jag inte,
Så, det firas med kärlek och mina närmsta vänner istället, underbart;(
Mamma och Pappa tar barnen,så jag och Anders frår lite för oss själva så.
Ska ändock få antibitoika klockan 17.00, på sjukhuset så verkligeheten gör oss ändå påmindna om....
HAPPY PRIDE; FIRA I KÄRLEKENS TECKEN....

1 kommentarer

Becca

01 Aug 2010 15:17

Gud vilka söta barn ni har :)



Jag och min tjej längtar oxå efter att skaffa

små knodar..



Have a nice day.. =)

Kommentera

Publiceras ej