Sedan sista inlägget....

10kommentarer

* Har jag varit i Bryssel på affärsmöte
* Dragit på mig en förkylning
* Barnen har återigen blivit sjuka, men är på bättringsvägen
* Jag har badat i badkaret 6 gånger
* Anders har tvättat 2 gånger.
* Vi har varit på en lägenhetsvisning och ska se om vi vågar buda på den
* Fått dille på hemmagjorda cheesburgare
* Köpt 15 kg ny hundmat, hemlevererat direkt till dörren
* Haft en sketen söndag, tillbringades i världens värk och soffan tog hand om mig hela dagen
* Knaprat i mig en karta av morfintabletter
* Elliot står upp mer och mer
* Emelies lugg har blivit klippt
* Upptäckt en ny artist som jag spelar för fullt på datorn
* Arbetar på min självkänsla
* Funderar allvarligt på att lägga ner bloggen, men vet inte, vad tycker du?

10 kommentarer

Lotta

01 Feb 2010 21:56

När det gäller den sista punken så kan jag inte annat än att säga NEJ!!!!!!! För guds skull, inte kan du lägga ner denna underbara blogg.

Therese

02 Feb 2010 09:39

Inte lägga ner bloggen... Jag skulle sakna den så mycket!

Puss!

Lina

02 Feb 2010 12:14

Tycker inte heller du ska lägga ner den, det är nog fler som tycker:) men om du känner tat du inte orkar lr har tid så ta en paus från den, men återkom emellanåt;)

marianne

02 Feb 2010 16:17

Det vore synd. Men jag har alltid stört mej lite på att bloggen är 'modererad'...

Johanna

02 Feb 2010 20:55

Jag skulle sakna bloggen jätte mycket! Det gör mig så glad att läsa din blogg! Du har en sån fin inställning till livet och njuta av livet tillsammans med din familj :) det får mig inspirerad att försöka ha en lika positiv inställning till livet som du verkar ha! kram!

Jeanette från Sundsvall

02 Feb 2010 22:57

Stryk sista punkten! Jag älskar att läsa din blogg! Snälla Daniel, gör oss inte besvikna!!!!!!

Linda

03 Feb 2010 11:18

Nej nej nej, inte lägga ner bloggen :( Kollar in här varje dag. Blir så inspirerad av den värme och kärlek din blogg utstrålar! Nu när jag och blivande frun håller på med "bebisverkstad" för fullt är det också väldigt härligt att läsa om era fina barn, det sporrar oss att kämpa vidare och inte ge upp när det känns motigt med allt som ska klaffa innan det möjligen kan bli ett kärleksbarn av det hela.

Jag såg dig i pride-paraden i somras och jag tycker att du utstrålade precis samma kärlek och glädje över livet IRL som du gör här :)

Så fortsätt dela med dig av det, snälla?

Kramar från Linda

My

03 Feb 2010 12:03

Vet inte vad som menas med att bloggen är modererad?



Jag hade oxå tyckt det vore tråkigt om du slutade blogga, känns så kul att få följa er vardag nämligen.

Kämpa på med allt, du e stark!

Carola

03 Feb 2010 22:28

NEJ, NEJ, lägg inte ner bloggen. Jag går in och kikar varje dag. Jätteintressant att följa erat familjeliv ju : )

Ha det bra. Kram

anna

09 Feb 2010 09:56

Näääääää...det får du inte göra. Ert liv ger hopp åt många. Ni är en fantastiskt fin familj.Du måste ju inte skriva varje dag, lite uppdatering då och då. Kram från Skåne.

Kommentera

Publiceras ej