Ännu fler vuxenpoäng......

0kommentarer

Efter att ha funderat och funderat, så slog vi till.

Vi har köpt en begagnad Wolkswagen Sharan, 7sittsig minibuss, så att vi får plats med dubbelvagn, Falcor och packning. Det är väldigt trångt i vår Audi A6 kombi som vi har nu........
Bara mugghållaren gör priset det värt:) Den är flamröd, 06a modell och har inte ens gått 8000 mil
Levereras i april/maj, med nya sommardäck...
Så, om du känner någon som vill köpa en super bra audi a6 kombi quattro med V6motor, från 1998, 20 000 mil, så vet du vem du ska kontakta....
Detta blir min tredje bil. Jag tog körkort 2004, och köpte mig en liten skoda felicia, som jag älskade. Men den fick vi skrota efter en bilolycka. Sedan vår Audi A6 kombi, vuxet och mer plats.... Och så nu detta, haha, känns inte som om jag kan få mer vuxenpoäng. Jo, det blir när vi flyttar till en 4a eller köper ett radhus om några år :)

Kommentera

Publiceras ej