Elton har blivit pappa

0kommentarer

Ja, vår allas Elton.
Elton John.
Elton, vars låtar jag spelade på lpspelaren hemma.
Favoriten var nog Your Song, spelade den om och om igen.
Han var så cool.
Så tuff.
Så fräck.
Så annorlunda.
I färgglada märkliga outfits.
Då han gjorde om Candle in the wind till Good Bye Englands Rose, efter Diansas bortgång, grät jag av versionen.
Att han vad bög, hade jag ingen aning om, det var knappt så jag själv visste att jag var det.
Och så igår, läste jag att Elton och hans make David har blivit pappor, genom surrogat.
Eller som jag numera säger, genom en värdmamma.
En liten son.
Andra kändisar som även använt sig av värdmammor är Sarah Jessica Parker och Michael Jackson.
Elton, välkommen till vår skara och allt gott till dig, mannen och sonen...

Kommentera

Publiceras ej