Eländet fortsätter :(

7kommentarer

Glad 2a Advent.
I flera dagar har jag knaprat smärttabletter mot värken i lungan och hör och häpna, den återkommande smärtan i axeln.
Mitt infektionsvärde har ökat och jag fick kontakt med min läkare på SÖS i fredags.
Fått en akuttid för att röntga mig imorgon, samt ta fler prover och göra fler undersökningar.
Jag är trött, svag, orkeslös.
Och jag har ont.
Väldigt ont.
Känner hur jag är på väg sakta in i gamla sjuka Daniel.
Ser rädslan i Anders ögon.
Mamma ledsen i telefon.
Jag gråter emellanåt.
Orkar inte göra någonting.
Ingenting.
Vågar inte spekulera vad det kan vara för något.
Allt som gått så bra, fram tills för några dagar sedan.
Smärta.
Ilska.
Ondska.
Jag är helt förtvivlad, förflyttar mig mellan soffan och sängen.
Barnen leker fint själva, Anders, återigen, träder in i hjälterollen och tar hand om allt.
Stackarn, han är redan trött.
Vi kan bara be, för att det är några dumma basilusker som hälsat på och som snart drar vidare och lämnar mig i fred.
Håll tummarna......

7 kommentarer

Noashine

05 Dec 2010 18:56

Krya på dig fina Daniel. Håller tummarna att det bara är en tillfällig nedgång och att allt snart går framåt igen.

Kram

Jennie

05 Dec 2010 23:19

Håller dom stenhårt!

Arga Anna

06 Dec 2010 01:44

Jag beundrar dig för din ork och jag avgudar Anders för allt han gör för er familj! Jag vet att du redan vet att du har otrolig tur som har honom men jag påminner dig ändå. Hoppas allt går bra och det inte är något allvarligt.

Amanda

06 Dec 2010 06:44

Något som läkarna brukar glömma är att ta prover för mycoplasma. Kolla upp det!



Jag hoppas verkligen att du är på benen snart igen!

Lucas

06 Dec 2010 17:13

Krya på dig och tur ni har varandra!



Nu räcker väl det??!!!!!

Louise

06 Dec 2010 19:37

Ååååh, nu sitter jag här igen och tycker att livet är så fruktansvärt orättvist. Måtte det bara vara en liten bassilusk som är på tillfälligt besök hos dig.

Skickar en stooor hälsning med kraaaaft till er allihop och krya på dig till dig.



...och ja, jag håller tummarna allt vad jag kan!

Jeanette

07 Dec 2010 19:57

Stackare nu räcker det! Kämparnas konung, önskar ett friskt 2011 för hela familjen!!

Kram



Ps smärta i axeln kan vara referred pain, alltså smärta i buken som kan ge utslag i axeln. Konstigt men sant

Kommentera

Publiceras ej