Djunglens lag

5kommentarer

Igpr kväll, lade jag mig på soffan i tv-rummet.
Man måse ju bänka sig minst 30 minuter framför tv+n, i tvrummet på sjukhuset  om det är ett visst program man vill se. Då har man liksom markerat sitt revir och sin kanal.
Och alla vet ju att jag att jag ÄLSKAR Amazin Race på Kanal 6.
Så, ju närmare klockan blir, desto fler folk kommer det in och som vill se nyheterna.
Jag förklarar vänligt, men bestämt att det finns en teve till i det andra tvrummet och att det går alldeles urmärkt att se nyheterna där.
Det är fler än jag som vill se Amazing Race, men som vanligt, är det ju inga svenssons som vågat ta en fight.
Så, vi börjar se programmet, och vilket programmet, det är om vilka tre par som hamnar i finalen för att vinna 1 miljon dollar.
Jag ÄLSKAR programmet, dock somnade jag ifrån lite här och där, i och med att jag fortfarande tar mycket morfin och stesosolid.
Så, jag vaknar till i en oaus, kanske sovit någon minut, var på den där mannen från från första början sade; ska man verkligen behöva se sådan här pausreklam skit eller kulturskit?
Jag sätter mig uoo, kan inte tro mina öron och svarar stenkoolt; ( Du, i flera veckor har vi vanliga människor fått stå ut med ert jälva Vm, Em och och Friidrottsgalor och jag vet inte vad mer för skräp som kulturrogram fått avstå för att visas för,  men att kalla ett tv programm som handlar om välrdens kultur skulle vara ett skräprprogram, så säger det mer om dig än om mig. Och som jag sade förut, vill du titta på nyheterna, så kan du sätta dig i lilla rummet och titta på nyheterna, där visas nyheterna flera gånger om kvällarma.
Ingen av de andra svenssons sade något.
Men, ingen ska fanimej komma och störa sig på mig och mina tvprogram.

5 kommentarer

Lina

02 Aug 2010 08:13

haha bra gjort:)

Lucas

02 Aug 2010 09:37

Bra!!!!! Stå på dig! Och glöm inte bort att ta hand om dig och din familj! Sköt om Er!

marianne

02 Aug 2010 10:02

Kunskapskanalen tycker jag är bra. Håller med om att det har varit för mycket! Idrott. men konstsimning och konståkning är kul att se...

Arga Anna

05 Aug 2010 21:17

Amazing Race är bäst!!! Missar aldrig ett avsnitt!

Bella

07 Aug 2010 19:40

Jättebra gjort!



Kommentera

Publiceras ej