Kulinariska orgasmer......

3kommentarer

Jag är så hungrig.
SÅÅÅÅ HUNGRIG
Föreställer mig att droppen och all näring som jag får, smakar lammstek, med vitlökspotatisgratäng m.m.
Jag har nu varit fastande i en vecka och kommer så förbli några dagar till.
Allt för att avlasta magsäcken och det igensydda hålet, så det får läka i lugn och ro.
Jag saknar att tugga......Får inte ens dricka vatten..
Det enda jag täker på är all mat jag ska äta när jag väl kommer hem, förhoppninsvis om en vecka.
Laxtartar, rökt lax, gravad lax med brieost.
Lammfilé,kalvinlägg, så mört, så det bara rinner av benet.
Italienska chakuterier, salami, avocado, äkta löjrom, åtrigen gravad lax och framförallt, handksalade stora räkor med ägg och majonäs...
Mozarella,citronolja, hackad rödlök, creme fraiche, babybelost, god ost, mycket smör på hård macka.
Färska jorsgubbar, hallon, blåbär.
Det bara vattnas i munnen och det kommer bli en dyr inköpslista då jag kommer hem, men det är det värt.
Jag mår mycket bättre och blir starkare och starkare frö varje dag.
Familjen har varit här varje dag.
Emelie och Elliot får alltid en varsin glass från en av undersköteskorna. Elliot smaskar i sig, vill hålla glassen själv och lärt sig säga ordet GOTT.... Dem är ju för söta...

3 kommentarer

marianne

06 Apr 2010 09:16

du har aptit igen...bra

Margherita

07 Apr 2010 14:07

Hurra! Härligt att det är på gång!

Men får du äta vad som helst med en gång alltså? Tycker absolut du ska unna dig allt du fantiserat om. Det är du verkligen värd. Och tänk vad extra gott det kommer smaka nu när du varit utan så länge. Matkontot har ju knappast belastats särskilt hårt nu när du legat inne, så det tål nog lite lyx..



Lycka till med allt!

Jeanette från Sundsvall

07 Apr 2010 14:52

Skönt att höra att du är på bättringsvägen!

Kommentera

Publiceras ej