Eget rum

2kommentarer

har jag nu fått
skönt
är helt slut, trött och matt och varje andetag känns.
Men, det vänder sakta och jag tar ju nu timme för timme......
Läkarna är väldigt nöjda med operationen och behanglingen. Tänk att ett magsår kan göra så ont, samt att sedan få vatten i lugnan, som låg och tryckte på, så jag inte kunde påbörja min läkning efter 2 dgr.
Tack vänner, familj och ni bloggare, som stöttar, smsar och mejar mig....
Jag blir så glad.
Idag var anders uppe med barnen, jag blev så glad när jag cgik halvhålla Elliot, så tårarna började rinna, jag grättmamma grät, anders, grät, ja, alla grät vi.... Emelie sov tvyvärr
Vika fina barn vi har....
Det är dem jag tänker på när jag har som mest ont

2 kommentarer

anna

13 Sep 2009 23:38

Skönt med eget rum, nu kan du vila när och hur du vill, samla nya krafter..du är älskad av många, du har en underbar familj, dom behöver dig och du dom. Krya på dig, kram från Malmö.

Kattkerstin

14 Sep 2009 20:44

...och Kattkerstin grät... :-)



Härligt att få träffa barnen, hoppas att du snart är frisk nog att komma hem till dem allihopa!

Kommentera

Publiceras ej