Det börjar vända.....

2kommentarer


Igår, på tredje dagen, var jag helt sänkt. Något som läkaren hade förvarnat mig om. Det tar ca 3 dagar för amm medicin att finna alla celler och verkligen tränga in i kroppen. Så, igår, var jag helt sänkt, trött och slut. Hade ingne kraft, ork eller energi.
Jag sov medstadels hela dagen, hade lite besök under eftermiddagen och kvällen, men somnade redan vid 21.00, men lite hjälp av John Blunds insomningstabletter, morfin, antbiotika och kortison
idag, mår jag mycket bättre. Känner att inflammationen börjar lägga sig och jag är inte lika svullen på magen....
Tack kära bloggare och vänner som smsat, mejlat, kommenterat och budat blommor. Mitt sjukhusbord ser ut som en liten blomsteraffär:)
Idag kommer Anders över med barnen, emelie har jag inte sett sedan i tisdags middag. Elliot sov jag senast i förrigår, känner mig tom utan dem. 
Nu har de tagit bort droppet på mig, så det blir nog inte så läskigt för Emelie. Vi ska leka i dagrummet:)
Längtar.....
Om några dagar får jag nog komma hem, Skönt.....

2 kommentarer

anna

05 Sep 2009 14:09

Hoppas du kommer hem snart, krya på dig. Kram från Malmö

Emmelie & Jessika

07 Sep 2009 09:57

Krya på dig hoppas det blir bättre snart!

Kommentera

Publiceras ej