Dagarna går....

2kommentarer

Är förvånad över hur snabbt dagarna går och hur snabbt vi fått in rutin på saker och ting.

Elliot är superduktig, han somnar om då han fått flaskan på natten, inget skrik eller så, ingen kolik, än, hoppas det håller i sig.

Han säger ifrån om han bajsat och vill bli bytt på.

Emelie är stolt över din lillebror, hon klappar och pussar honom och hjälper gärna till att hålla i flaskan.

Igår var vi på landstället, jag skrattade så åt mig, då jag sprang runt i lägenheten som en vimsig höna och skulle packa för 2 barn och inte ett.

Kvällen innan sade mannen min - Älsking, barnen sover och inte barnet sover. Det blev en wooooow situation och vi bägge skrattade.

Annars löper dagarna väl, vi sover och läser. På måndag ska dottern börja dagis igen och hon är nu helt frisk och är sitt härliga jag igen.

Vi njuter av vardagen:)

2 kommentarer

Anna

02 May 2009 11:02

Ni verkar ha riktiga A-barn..härligt. Skönt att det går bra med Emelie och Elliot, syskonsvartsjuka kan vara rätt jobbigt..Ha en underbar dag. Kram från Malmö

marianne

02 May 2009 18:43

Emilie är så liten än, men hade hon varit två år tex hade hon kunnat vara svartsjuk. Vilken tur, nu inträffar det ju inte!

Kommentera

Publiceras ej