Göteborg-tack för denna gång....

1kommentarer

Har avnjutit handplockade bohusländska ostron till middag med nära goda vänner.
Jag älskar att höra dessa äldre teaterrävar prata om gamla minnen och om hur teatern har förändrats genom åren.
Jag hyser en enorm respekt för regissörer, kostymskapare, scenografer.
Jag älskar verkligen mitt arbete.

Det har varit en bra vistelse, jag har gjort ett bra jobb och jag lyckades skapa intresse för min föreställning som jag producerar.

Nu åker jag hem till Sthlm för att skola in dottern på dagis.

Nervöst, men väldigt roligt...

Göteborg - tack för 3 fina dagar......



1 kommentarer

Jeanette

22 Jan 2009 08:21

Vassego´ och välkommen tillbaka till det goa´ Göteborg!:-)

Vad mysigt det låter med inskolning minns hur det var. Känslan av att låta andra ta hand om det allra bästa man har, att man inte VET precis ALLT som hänt under dagen. Att ens lilla baby skall börja stå lite på egna ben.

Ni har en härlig resa framför er

Kram

Kommentera

Publiceras ej