vecka 34 idag:)

5kommentarer

Min graviditet - BF Tors 9 apr 2009
Uträkning utgår från dagens datum: Lör 21 feb 2009.
Din graviditet startade Fre 4 jul 2008.
Din menscykel är ca 28 dagar
Du blev gravid ungefär Fre 18 jul 2008 (ägglossningen).
 
Du är på dag 233 av 280. (83,2%).
Du är i vecka 34.
Du har gått 33 fulla veckor och full dag (v33+1).
Du är i 8:e kalendermånaden.
Du är i 9:e graviditetsmånaden (lunarmånaden). [Läs mer här]
Du är i trimester tre.
Beräknat förlossningsdatum Tors 9 apr 2009 
Du har 47 dagar kvar till beräknad förlossning.

5 kommentarer

Henrietta

21 Feb 2009 12:45

Hallå. Först vill jag börja med att säga grattis till er flicka och till ert kommande barn =) Jag gogglade surrugatmamma och hittade er blogg. Jag är född med hjärt och lungfel, är opererad nu och mår bra men kommer förmodligen inte kunna skaffa barn pga att min kropp inte orkar bära det och att hjärtat blir större mm.Har väldigt mycket frågor kring adoptioner och surrogatmammor och tänkte kolla lite med er.Varför valde ni inte adoption? Eller det kanske inte är lagligt för två män att adopera i Serige än? Vad dålig koll jag har kände jag nu hehe sorry! Hur fick ni tag på er surrogatmamma? Kram

Surromamman

21 Feb 2009 18:43

Nu är det inte långt kvar! :-) Och jag vet vad det är ni väntar på för litet knyte :-D Fint namn ni valt!!!!



Passa på nu att ta till vara på dagarna med prinsessan... för snart är hon inte "herre på täppan" längre, utan har ett syskon att dela glädje och sorg med!



Många stora varma kramar, Surromamman

gaypappor

21 Feb 2009 23:17

surromamman



snälla, mejla oss så vi kan få komma i kontakt med dig:)

skriv din mejladress i ett nytt inlägg, så ser vi det...



Mvh,



gaypappor.

Crisse

23 Feb 2009 07:46

Hej! 47 dagar kvar, nu tar det inte länge tills ni får träffa er baby! Vi har 246 dagar kvar...Yes! Vår surrogatmamma är äntligen gravid. Det tog sig på femte försöket. Fick den underbara nyheten på Valentine´s day, vi har svävat på moln sedan dess!

Ha det så bra! /Crisse

Jupp

24 Feb 2009 18:03

:-)

Kommentera

Publiceras ej