Badankor...

4kommentarer

Sitter och skriver detta inlägg, på min bärbara dator, sittandes på toalettstolen i badrummet.

Dottern min ÄLSKAR att bada, hon plaskar runt med händerna och pussar alla sina badankor så mycket hon bara kan....

Vilken tur att vi har halkmatta.

Hon är så glad, så hon ställer sig upp och ner och sprattlar med fötterna.

Skrattar och har sig.

Hon älskar vår nya kvällsrutin.

Middag vid 17.00
Bada vid 17.30-18.00, gärna i lite varmare vatten, för det blir hon trött av.
18.00-19.00 Varva ner
19.00-20.00 Läggdags där någonstans....

4 kommentarer

Linda

19 Feb 2009 20:39

Låter som ni har helt underbart på kvällarna :-)

Känner igen allt sprattlande när min dotter var mindre, hon är 4.5 år nu. Men hon älskar fortfarande kvällsrutinerna med mat, bada och myspys innan sovdax :-)

Kram på er

gaypappor

19 Feb 2009 21:04

var bor du linda?



:)

Mia

20 Feb 2009 08:34



Vilken härlig familj !



Vi har ungefär samma rutin för vår lillskrutta - hon är 2,5 år . Hon älskar också att bada och jag tycker att det är såååå underbart att få se henne så genuint lycklig .



De växer upp så snabbt ... Mysigt att se att ni njuter och tar vara även på de små stunderna i vardagen .



Ta hand om er :0)



/Mia

Linda

20 Feb 2009 08:50

Jag bor i skultuna, strax utanför västerås:-)

Kommentera

Publiceras ej