Nattavänjning....

0kommentarer

Inatt var andra natten då Elliot inte fick flaska.
Jag proppade honom full med en flaska, innan ajg gick och lade mig vid 22.00 i går kväll.
Han åt i sömnen, som han brukar göra.
Vid 02.00 i natt ville han ha mat, men han var inte så grinig. Så, vi ignorerade honom, såsom vår BVC sköterska sade att vi skulle göra. Efter några minuter slutade han och somnade om. Vid 05.00 ville han ha mat, så då fick han en flaska, och somnade om. Då hade han inte fått mat på 6 timmar. Jag tar nämligen inte upp honom och matar honom, utan han får den sovandes, direkt i sängen. Vi har fått en amerikansk flaskkudde. Det är en cirkelformad kudde med hål i, och så stoppar man bara in flaskan, som lutar mot bröstet, så äter han själv.
Skönt för bägge.
Vid 06.30 vaknade han och ville komma upp, då vart han sällskapsjuk....
Då hade jag varit vaken sedan 05.00 och Emelie gjorde mig sällskap  i tvrummet vid 06.00 Mannen vaknade vid 06.15, efter en sen kvällsflygning igår.
Vilken skillnad, att få sova en hel natt, och inte gå upp, skööööönt........

Kommentera

Publiceras ej