Öppen 2 centimeter...

2kommentarer

Surrogatmamman ringde.

Hon har precis kommit hem efter besök hos barnmorskan.

Hon är öppen 2 centimeter och mår super bra.

Tydligen är det ganska vanligt, hon blir ju snart 5 barnsföderska.

Hon ska tillbaka dit på måndag och "röra" runt lite, som hon sade och man hoppas att födseln blir till mitten av nästa vecka.

Hoppas hon inte öppnar sig allt för mycket tills på måndag kväll.

Lyssnar på skön musik, solen skiner och jag sitter och gråter just nu.

Så mycket känslor......

Shit, jag ska bli pappa snart igen...

Börjat kolla på flygtider för helgen:)


2 kommentarer

Carina

03 Apr 2009 12:53

Underbart! Nu är det inte lång tid kvar. Önskar jag kunde ge dig en riktig kram. Carina

Jeanette från Sundsvall

03 Apr 2009 13:08

Hade jag fått ett sånt besked hade jag nog slängt mig på flyget. Hoppas allt går bra och jag följer denna blogg med spänning för tillfället!

Kram från Jeanette i Sundsvall

Kommentera

Publiceras ej