Framme!!!

6kommentarer

Efter nästan 11 timmars resande, är vi framme.

Surrogatmamman mår oförskämt bra och är såååå fin.

Hennes barn började leka min sin halvbiologiska syster på en gång och dem hade så roligt ihop.

Vi åt hemlagad middag och surrogatmamman fick en gigantisk blombukett från oss.

Det var så mysigt att sitta tillsammans. Igen. Och göra denna resa. Igen. Ett halv fånigt leende spred sig på våra läppar.

Jag och mannen är super trötta och orkade inte ens packa upp, utan bara gav dottern flaska och pyjamas, och så somnade hon...

Nu ska vi titta på film och sedan sova.

Läsare, återigen, tack för att ni följer vår historia. Ni är många som följer oss nu, dagligen,
Känns underbart skönt att att ha er, vid vår sida:)

God natt från ett underbart vårigt utomlands.

2 dagar kvar tills barnet är planerat:)


6 kommentarer

Therese

06 Apr 2009 20:02

Så skönt att höra att ni kommit fram ordentligt och att allt är bra! Nu blir det spännande dagar...



Jag är också hemma nu - ska bli så skönt att vara ledig över påsk. Då har jag ju mer tid att följa er via bloggen...



All kärlek till er alla,

T

Maja

06 Apr 2009 20:16

Spännande!!

Önskar Er ett stort Lycka Till!!

Anna

06 Apr 2009 20:32

Awhhhh...det måste vara en helt underbar känsla att vara tillsammans allihopa, men samtidigt kanske en konstig känsla??.. Är det första gången surrogatmamman träffar er dotter? Lite förvirrad är jag ang er dotters namn,,det står olika namn på olika ställen..På familjeliv står det Emelie, vad heter hon egentligen?? Kul att allt går bra,,nu är det inte långt kvar..Sov gott allihopa,,,kram från skåne.

anna

07 Apr 2009 08:09

Åh så underbart att ni har sån fin kontakt med surrogatmamman och hennes barn! :)

Snart snart så är ni fyra i familjen! Så otroligt spännande! Kanske en liten pojke denna gång? Eller vad är känslan?



Massa kramar till er alla tre! Och en till den fantastiska kvinna som hjälper er!

Jessica

07 Apr 2009 13:37

följer din blogg från budapest, ungern, o ja vill bara säga att ja e så otroligt glad för er skull! ni låter helt klockrena o ja e så glad att ni har fått den här chansen! (igen!)



massor me grattiskramar från budapest!

Sanna

28 Mar 2012 21:44

Jag är så glad för eran skulle. Undrar om ni är villiga att dela med er. Vad man ska tänka på och inte. Vi har haft några dåliga försök,men vi förstår att det går. Men vi får leva på hoppet. Och glädjas åt er och alla som lyckas med surrogat. Jag tycker det är fin gåva som någon annan kan ge. Har hittat er blogg i dag. Fattar inte hur jag kan ha missat den. Så jag har en del läsning fram för mig!

Kommentera

Publiceras ej