Bara vi kvar nu...

0kommentarer

Och igår fick vår väninna Annika och Robban en liten flicka.
Finaste Melvin har blivit storbror:)

Jaha, då är det bara vi kvar då...

Vaknade vid ett i natt av att jag trodde att surrogatmamman ringde, men det var bara ett sms jag hade fått.
Dock med ovanstående glada nyhet..

Nu har en vännina fått barn i onsdags, en annan i fredags, kanske vi får då på söndag?
Varannan dag?

Surrogatmamman tror nog att det blir först till mitten av nästa vecka.

Tänk om den kommer på torsdag, den 16e april? DÅ fyller jag  32 år, vilken fin födelsedagspresent, även om det blir roligast för alla om man har sin egna födelsedag



Vacker morgon och det verkar bli en fin dag.

Dottern stannar kvar med mannen min och tar igen sig, hon är lite trött och sjuk, medan jag åker in till centrum för att handla en tjock tröja till mig och sockor till oss. Det är lite kallt....


Kommentera

Publiceras ej