Bakar inför 1 års kalas i morgon.....

3kommentarer

I morgon fyller vår dotter 1 år.

Inte klokt vad tiden går fort.

Det känns som om det inte var allt för länge sedan hon föddes.

På soffan hemma hos surrogatmamman, hon hade sååååå bråttom ut.

Världens finaste flicka (Självklart)

I morgon kommer 46 personer på öppet hus, under dagen.

Vi firar både henne och mannens födelsedag.

Här kommer bilder inför baket.

I morgon lägger vi upp bilder av presenter, mat, bullar och tårtor.

Bak

Hurra och grattis...

Kanelbullar    Smööööra mycket

och myyyycket kanel

Och mycket socker.  I detta fall fruktossocker

Rulla fint

Skär lagom bitar.    Hmmm, jag brukar skära för stora bitar dock...

Pensla med ägg, runt om hela bullen    Glöm in pärlsockret

Färdiggraddade efter ca 8 minuter, 250 grader.

Muuuuuuuuuuuuums    114 kanelbullar blev det totalt fr ca 50 personer.    Hellre för mycket än för lite...

3 kommentarer

Carina persson

22 Nov 2008 21:20

Härliga bullar,Grattis alla till nya lilla i magen.och grattis till mannen och till er lilla prinsessa på 1-års dagen.

jag är mamma till 8 barn och mormor till lilla Roxanna som föddes 4 november och jag kan inte ens baka bullar eller steka pannkakor. Så tummen upp för er. Kramar från Carina

mia

22 Nov 2008 22:50

Hej

Grattis både till mannen och Emelie - hoppas det blir en bra dag för er alla

Kram

Mia

marianne

23 Nov 2008 11:14

Det ser trevligt ut och ni verkar vara trevliga personer

jag är ledsen att behöva säga att jag inte tycker att homomän ska skaffa barn med en surrogatmamma, en liten flicka behöver alltid sin mamma hela uppväxten, en liten pojke åxå.

jag har inget personligt mot er men jag kan inte hjälpa att jag tycker så--för barnets skull!

Kommentera

Publiceras ej