Overklig känsla....

6kommentarer

Att gå runt och veta att man är i vecka 5, det känns helt....overkligt..... Jag är så tacksam för alla kära vänner och familj som stöttar en. Familjen är viktigast för mig, det är den uppfostran jag fått, att alltid ställa upp för alla. Visst, det kan vara på både gott och ont, men familjen är en central punkt i livet. Jag hade aldrig drömt, att jag som man och bög, skulle bli pappa. Hade liksom räknat bort den möjligheten, men tänk vad ödet ville annat. Min DNA kommer leva vidare, inget jurassic park här inte..... Visst, det är väldigt tidigt än så länge, vecka 5, men, blir det missfall så blir det. Naturens gång i sådana fall. Vi måste glädjas ändå:) Nu är det bara 35 veckor kvar:) Under denna tid kommer löven skifta färg, vi ska genomgå en julmiddag, nyårsraketer och lagom till vårens första blomster kommer barnet titta ut. Arbetsnamet är Rutger/Rutgerina 2, för det är verkligen de fulaste namnen vi kunde komma på:) Surrogatmamman tror det blir en pojke. Vi får se. Några som vill dra igång en vadslagning?

6 kommentarer

Linda

15 Aug 2008 22:26

jag tror på en flicka till..men hoppas det blir en pojke :-) 1 av varje är ju inte helt fel..grattis till er och lycka till, eran dotter är underbart söt..

Maria

19 Aug 2008 09:16

Jag tror på en flicka till jag också. Hur som helst, ett barn till, vilken lycka!

Therese

22 Aug 2008 11:33

Och jag tror att det blir en Rutgerina 2! :)



Puss!

Pernilla, Lotta & Ebba

26 Aug 2008 22:11

Shit vad roligt!!! GRATTIS från oss!!!!

Trollets mamma

29 Oct 2008 20:01

På min körtid fick vi sjunga "R-R-R-R-Rutger, Rutger rapar risgrynsgröt". Och JA, det är ett i särklass ful namn. Grattis till den väntade tillökningen av er familj!

Zia

10 Dec 2008 19:06

Grattis till det kommande barnet! Jag tror att det blir en liten prins den här gången! :)

Kommentera

Publiceras ej