Sommar- NOT

0kommentarer

Kära läsare.
Har varit frånvarande här på ett tag.
Har nämligen nyligen haft premiär och varit helt i mitt arbete och inte haft någon tid över för någonting annat.
All tid har jag hängt på teatern, från tidig morgon till sen kväll.
Tackar innerligt käre make, vänner och mamma, som återigen ställt upp och kunnat pussla våra tider med hämtning och läggning av barnen.
Nåväl, nu är premiären sjösatt och föreställningen flyter av sig själv, och jag har det lite lugnare på jobbet.
Det är nogot mysigt med att följa mina ävnners facebooks-statusar, om hur härligt de har de på sin semester.
Själva arbetar vi i några veckor till och kommer ta en sen semester i både augusti och delar av september.
Barnen mår bra, Elliot håller vi på och pottränar, det går ganska bra.
De kommer gå på sommarförskola, och så kommer vi ta ut dem lite här och där, då vi har ngåra dagar själva.
Just nu, tar jag igen försummad tid med dem, helt ljuvligt.
Pussar på dem hela tiden, busar, skämmer bort dem på olika vis, and i LOVE IT:)
Både Emelie och Elliot och jag ha saknat varandra.
Har varit svårt att enbart få pussa dem sena kvällar, då jag kommit hem från jobbet, då de redan sovit sedan flera timmar tillbaka.
Nåväl, här ska det ätas glass, badas och bara slösas med kärlek........
Hoppas ni har en skön sommar....

Kommentera

Publiceras ej