Kärleken är överallt

0kommentarer

Befinner mig just nu i London, med arbetet.
Flög överi går morse och hade en del ärenden igår och möten.
På kvällen mötte jag upp en väninna och tillsammans såg vi musikaeln GHOST; baserad på filmen.
Alltås, jag måste bara säga, att det är bland det jag sett inom musikal.
Den baseras på filmen från tidigt 90-tal med Demi Moore och Patrick Swayze, dock uppdaterad version.
Om hur ett föräslskat par befinner sig mitt i livet, överlyckliga och kära.
Han blir mördad och fastnar mellan världarna.
Vi får följa hans historia och framförallt, vi får följa deras kärlek.
Fräckt, snyggt, häftigt och saker som jag förr aldrig  sett på scen.
Jag grät, grät och grät.
Det var så fint och vackert.
Tänkte på hur stark kärleken är.
Tänkte på mina förfäder som lever på andra sidan och vakar över oss.
Tänkte på hur mycket jag älskar min familj.
Och då bölade jag ännu mer:)
OM ni är i London eller New York, så MÅSTE NI SE DET:
www.ghostthemusical.com
http://www.youtube.com/watch?feature=player_embedded&v=5w23jHNsKPA

Kommentera

Publiceras ej