Höstdagar

2kommentarer

Underbara höstdagar.
Växlande molnighet, men mest sol som tittar fram.
Krispig luft då man andas, underbart skönt, känna hur det kittlas i halsen och näsan :)
Är ute mint en gång per dag och promenerar och rör mig.
Gör så satans ont i hela kroppen, tappat så många kilon och muskler.
Känner hur allting läker inombords....
Går framåt.
Sover dock relativt bra om nätterna, då Emelie inte kickar mig ut ur sängen, och jag tvingas lägga mig på soffan.
Trött, kroppen kämpar.
Vi kämpar.
Försöka komma in i vardagsrutiner.
Jag vill så mycket, men får dock göra så lite.
Just nu har jag börjat leta efter arbete från januari nästa år, då jag står utan arbete.
De två instanser som jag hade hoppats på, har tänkt om, och det verkar som om att det inte finns några öppningar för mig.
SUGER!!!
Har ändå sänt ut till tre andra intressenter, oavsett om de söker eller inte....
Jaja, det ordnar sig på något sätt....
Ha en bra och skön helg....

2 kommentarer

Speedo

01 Oct 2010 19:38

Mina stjärnor, älskar er massor! Puss!

marianne

03 Oct 2010 00:29

fina foton!

Kommentera

Publiceras ej