Helgen

2kommentarer

Helgen bjöd på fint väder och  mycket parklek med barnen.
Anders fann övertäckbyxorna som han köpte förra året.
På så vis, kunde jag leka i sandlådan med barnen.
Underbart.
Igår var vi i en park, där det var barnkalas.
De grillade korv, mmm, vad det luktade gott.
Blev inspirerad att göra samma sak nästa helg.
Ska bjuda över några barnkompisar, leka i park och grilla.
Trevligt.
Mannen jobbade igår och kom hem sent i natt.
Lite trötta är vi nu på morgonen.
Klar himmel och blå sky och solen skiner fint.
Vilken underbar dag.
Själv ska jag koncentrera mig på två jobbannonser för nästa år.
Ska också bli kul att försöka knäcka mig själv i försäljningsargument om varför man ska välja just mig för jobbet, samt utforma ansökan på ett bra sätt.
Jag har mina knep som jag brukar använda :)
Hoppas ni haft en bra helg.
Kram och ha en bra start på veckan....

2 kommentarer

luffi

11 Oct 2010 08:12

Gomorron!!



Allt bra? Kram Luffi

Jeanette från Sundsvall

11 Oct 2010 14:36

Du skulle inte kunna tänka dig att dela med dig av dina jobbsökarknep?



I övrigt så är jag otroligt glad för att du äntligen verkar må bättre igen. Även fast jag inte kommenterat på länge så betyder inte det att jag inte läser!

Ha det så gott!

Kram från mig i Sundsvall

Kommentera

Publiceras ej