Känner mig hel igen, löjligt, jag vet, men ändå :)

4kommentarer

Fast jag varit sjuk i över ett år och mer eller mindre bott på sjukhus i en sammanlagd tid till över 6 månader, så min älskade man alltid funnits vid min sida. Nästan varje dag, kom han till mig på sjukhuset, dragandes med Elliot i vagnen, var hos mig och sedan åkte hem, hämtade Emelie och hade deras vardag.
Vi har levt så tättinpå varandra, sedan jag skrevs ut från sjukhuset.
Då han började arbeta igen härom dagen, var jag såååå glad att bli av med honom och få egen tid.
MEN; det tog inte med än några timmar så kände jag mig så ensam, efter det jag lagt barnen.
Jag har saknat honom så mycket, och jag har verkligen känt mig halv. En kliché, jag vet, men ändå.
I går kväll kom han hem, efter att vi varit ifrån varandra i över 3 dygn.
Så fort han klev in genom dörren, så slängde jag mg runt halsen på honom, kramades och bara mös av att se honom igen.
Jag är så lycklig och stolt över att få leva mitt liv tillsammans med honom, dom har ett hjärta av guld, ställer upp för alla andra och som är bra på att slösa sin kärlek. Älskar.....
Nu har två blivit till ett igen :)Nu ska han inte och flyga igen på några dagar, så nu får jag fortsätta mysa och ha honom hemma.

4 kommentarer

Speedo

04 Nov 2010 08:12

Balsam för själen... Kärlek till er båda!

Robert

04 Nov 2010 09:10

Åh vad härligt att han är hemma nu, Passa på att mysa ordentligt.

Det sägs ju att kärleken växer med avståndet ;-)

Louise

05 Nov 2010 13:41

Vad härligt! Kärlek är bra :-)



Lycka till med flyyten nu.



(Jobbar mannen inom flyget eller?)



Mvh Louise

Pia

05 Nov 2010 19:27

Att känna sig hel igen är inte löjligt efter allt du/ni gått igenom det senaste året. Så vill jag bara säga att erat nya hela och friska liv kan börja med eran flytt som nu stundar, som ni nu kämpat med dom senaste dagarna för och snygga till. Så visst blir ni hela igeom att ni får börja ett (normalt liv) igen med allt som det innebär, men se till att andas mellan allt bärande. Lycka till med allt. kram

Kommentera

Publiceras ej