Jag älskar dig....

2kommentarer

Häromkvällen lagade jag mat till familjen.
Emelie ville sitta på diskbänken och titta på.
Anders kom in i köket och pussade mig.
Då ville Emelie också ha en puss.
Så då fick hon en av pappa Anders.
Och sedan ville hon ha en av pappa Daniel.
Och sedan ville hon att vi alla skulle pussas alla 3.
Och sedan bara pappa Anders och pappa Daniel.
Och sedan alla igen.
Och sedan skulle vi turas om och pussa henne på munnen.
Vi höll på i säkert 4-5 minuter bara och pussas och skratta
På kvällen när Emelie skulle gå och lägga sig, sade jag, Pappa Daniel älskar dig.
Då svarade hon, Jag älskar dig. God Natt, Hej då och gick och lade sig.
KÄRLEK

2 kommentarer

Matti

19 May 2010 17:25

Kärlek! <3

Johanna

19 May 2010 23:10

Vad fint :) jag blir lite tårögd faktiskt när jag läser sånt här fint!

Kommentera

Publiceras ej