Vi fick bägge våra prinsar. Nästan... :)

1kommentarer

Jag har hela mitt liv känt mig så nära kronsprinsessan Victoria.
Jag är helt övertygad om att hon och jag hade kommit så bra överens och varit bästisar.
Jag älskar hennes naturlighet, skönhet och bara sitt sätt att vara.
Vi är så lika.
Vi är bägge födda 1977.
Våra bägge män heter Daniel.
Vi träffades våra partners samtidigt, 2002.
Även om jag fick min prins 2005 och du din 2010, så kommer du snart ikapp.
Med barn.
Eget hem har vi ju också gemensamt.
Men Victoria, det finns en sak som skiljer oss åt, tyvärr, och det är att min prins Anders, är och kommer alltid förbli kung. Det kan tyvärr inte din prins Daniel, för han får inte.
Men min Anders, han är kung.
Han tar hand om mig och familjen, på världens bäst sätt:)
Och det vet jag att din Daniel även kommer göra.
Jag önskar dig all lycka och ser fram emot den dagen våra vägar korsas, för det kommer de göra.
Egentagen bild av Kronsprinsessna Victoria och Prins Daniel
Egentagen bild av Prins Daniel och Kung Anders

1 kommentarer

Marie

21 Jun 2010 21:01

Det var det vackraste bröllop jag nånsin sett, och kärleken var skimrande!

Kommentera

Publiceras ej