Vaken mitt i natten....

0kommentarer

Klockan är 02.56, då jag skriver dessa rader.
Jag ligger på soffan i tvrummet.
Tysntad.
Hör enbart klockslagan från köket.
Annars, knäpptyst.
Det börjar gryna.
Jag kunde inte somna om efter toabesöket, irriterande.
Låg i 5 minuter och försökte somna om, gick inte.
Bäddade ner mig med kudde och täcke o soffan, och vi myset, sängkläderna och jag.
Är konstigt nog inte trött.
Kanske beror det på att jag somnade till från klockan 20.00 igår, fram tv´n:)
Ska passa på att avsluta ett remisssvar som jag måste posta senast i morgon, lördag.
Sedan kanske jag passar på och facebookar lite, mejlar lite och si sådär, om ca 2 timmar, kommer jag kunna somna om.
Någonstans klingar det i något badrumsrör i huset, det smådunkar lite, nästan som ett hjärtslag.
Sövande.......

Kommentera

Publiceras ej