1000 skäl till att vara glad.

4kommentarer

1000 kronor spenderar jag lätt på en dag;
550 kronor till kiropraktorn. Detta var 3e besöket och jag är numera helt upplåst
100 kronor i exklusiv choklad till mig. (jag vet, men ska förklara längre fram om varför
75 kronor på en fantastisk solrosplanta till min solstråle Anders.
98 kronor på presenter. En till Anders och en till väninnan Cilla som fyller år.
Anders present var en relativt stor röd sten, formad som ett hjärta.
112 kronor på lösgodis och ännu mer choklad
45 kronor för 60 st fantastiska kanelbullsformar.
Och 112 kronor innestående i en secondhandbutik, där jag köpte lite fina kläder till barnen.
Ja, nästan 1000 kronor i alla falla.
Men det var en fröjd att spendera dem igår.
Jag var nämligen hos läkaren igår och fick mina resultat på kontraströntgen jag hade gjort dagen innan.
Alla prover och värden ser bra ut.
Man fann inget läckage i magen, så såret/hålet i magsäcken verkar ha läkt ihop.
Jag blev så glad, så jag kastade mig runt halsen på läkaren och kramade honom och grät.
Pappa var också rörd till tårar.
För att vara på säkra sidan, ska jag fortsätta fasta 1 månad till och fortsätta med mitt nutrionsdropp.
Och om 1 månad, ska jag göra en till röntgen.
Visar sig att alting fortfarande ser bra ut, så kommer jag då få börja äta.
Under tiden fortsätter vi och tar prover och är obsevanta på alla signaler som kan dyka upp.
Men, vilken glädje:)
Fortsätter det så här, så kommer jag eventuellt att snart bli friskförklarad och börja arbeta igen.
Efter 1 år.
Håll tummarna för att så blir fallet.

4 kommentarer

Nettan

24 Jun 2010 07:53

Jag håller alla tummar för det glädjande beskedet! Ha en underbar midsommar tillsammans med dina nära och kära!

Lina

24 Jun 2010 12:47

ohh vilket underbart besked, håller alla tummar o tår att det fortsätter såhär bra nu!! trevlig midsommar tille r alla

Johanna

24 Jun 2010 20:53

vilket härligt besked! blir så glad för din skull :) trevlig midsommar!

Marie

27 Jun 2010 10:01

så roligt!

Kommentera

Publiceras ej