Spring i bena....

1kommentarer

Så har det nya året även kommit med en ny vardag.
Jag har börjat arbeta. Det känns.....läskigt men roligt. Det kommer ta tid tills jag kommer in i det hela igen.
Jag tar verkligen dag för dag och jobbar inte riktigt fullt ut än.
Emelie har börjat dagis igen och är sååååå glad att få leka med sina vänner igen.
Elliot har börjat hiva sig upp, han längtar sååååååå efter att få stå upp på sina ben.
När han väl kommit halvvägs upp, blir han så glad, så han tappar balansen och ramlar ner. Kraften finns inte riktgit i armarna än heller.....
Liver hos oss flyter på bra.
Min bror har kommit från usa med mellanbarnet.
Nästa vecka kommer min svägerska och barn 1 och barn 2, det ska bli såååå roligt...
Emelie och Jonah, som är halvåret äldre än Emelie, möttes igår för för första gången och de började leka på en gång.
Sanna fina riktiga kusiner........
Jag är så glad att familjen snart kommer vara samlad. Jag har saknat dem så......
Ha en bra dag på er
:)

1 kommentarer

anna

14 Jan 2010 23:58

Oj. Ska du redan börja arbeta??? Tiden rusar iväg.. Hoppas du får behålla hälsan och att du orkar..Kram från Malmö.

Kommentera

Publiceras ej