Sömnig Söndag.....

3kommentarer

Har knappt sovit något i natt.
Emelie har legat intryckt till mig och hostat och jämrat sig hela natten.
Jag hade sådan värk när jag vaknade i morse.
Anders tappade upp ett hett bad med badskum och tända ljus.
Jag sank mig ner och kände hur kroppen började vakna till liv.
Efter 30 minuters badande hade jag piggnat till och musklerna och lederna var som de ska vara.
Till frukost färska jordgubbar med vipsgrädde och en tunnbrödsrulle med kyckling och baconröra.
Idag blir det en soft och sömnig söndag.
I morogn, måndag, ska jag opereras igen..... Samlar kraft för detta.
Det kommer säkert gå bra, men är lite nervös och orolig.
Ett ingrepp är ändå ett ingrepp.
Förhoppningsvis är detta sista operationen och vi borde få bukt med alla problem.
Hoppas.
Sänd mig god energi och goda vibbar under hela morgondagen.
Kram och ta hand om dig....

3 kommentarer

Nettan

24 Jan 2010 09:36

Tänker på dig och allt du och din familj behöver gå igenom! Lycka till imorgon!

malin

24 Jan 2010 20:33

Tänker på dig imorgon och dagarna framöver. Du imponerar på mig med din kraft och ditt go! Kram

Yenny & Jessica

27 Jan 2010 09:41

Tänker massor på Dig/Er...

Puss o kram

Kommentera

Publiceras ej